Refusionspolitik
BEMÆRK VENLIGST, AT VI IKKE TILBYDER GRATIS RETURNERING, DER OPKRÆVES ET GEBYR.
Returnering
Er det muligt at returnere min ordre?
Ja, det er muligt.
Hvis du ikke er tilfreds med de varer, du har bestilt, har du mulighed for at returnere dem
inden for 30 dage efter modtagelsen.
I dette tilfælde skal ordren opfylde følgende betingelser:
1. Ordren indeholder stadig alle de relevante dele, komponenter og emballagen er
ankommet nøjagtigt som produktet.
2. Normal håndtering af produktet er tydelig, brud på grund af skødesløs håndtering er udelukket.
3. Produkter, hvor hygiejne er vigtig, er blevet grundigt rengjort, før returprocessen begynder.
processen begynder.
4. Produktet har vist sig at være defekt umiddelbart efter modtagelsen.
5. Vi har ret til at opkræve kunden for forsendelsesomkostninger.
6. En returnering vil blive behandlet inden for 7 arbejdsdage, og hvis betingelserne er opfyldt, vil returneringen
vil returneringen blive officielt anerkendt inden for denne periode.
*Vi forbeholder os ret til at afvise returnerede varer, hvis vi har mistanke om, at varerne er blevet brugt
eller beskadiget uden vores skyld.
Hvordan kan jeg returnere min ordre?
Hvis din ordre opfylder ovenstående betingelser, skal du gøre følgende for at påbegynde
returprocessen.
Send en e-mail til: info@havgaard-kobenhavn.dk
Sørg for, at e-mailen indeholder følgende:
Ordrenummer
Årsag til returanmodningen
Foto af produktet i tilfælde af brud
Kundens fornavn + efternavn
Adresse på kunden
Vi taler derefter med dig og giver dig returadressen.
Send aldrig retur til afsenderen, vi sender dig den korrekte adresse, når du har bedt os om det.
bedt os om at gøre det. Du, kunden, er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne ved returnering af
produktet.
STORNOBAU
Forbrugeren har fortrydelsesret i henhold til følgende bestemmelse, hvis
forbrugeren er en fysisk person, der indgår en juridisk transaktion til formål, der ikke er
overvejende grad er relateret til hans eller hendes kommercielle eller professionelle aktivitet:
A. BETINGELSER FOR ANNULLERING
Ret til afbestilling
Fortrydelsesfristen er 14 dage fra den dag, hvor du eller en tredjepart udpeget af dig
som ikke er transportøren, har modtaget eller accepteret de sidste varer.
Da vi arbejder med et fuldautomatisk system, udføres ordrer, så snart de er afgivet.
Derfor kan vi ikke afbryde forsendelsesprocessen før levering, så en refusion er ikke mulig
ved modtagelse af varerne.
For at udøve din fortrydelsesret skal du informere os Lindegaard København ved hjælp af en klar
erklæring (f.eks. via e-mail) om din beslutning om at trække dig ud af denne kontrakt. Tilbagekaldelsen er
afsluttet, når vi har modtaget varerne. Omkostningerne ved returnering af varerne skal bæres
af køberen.
Registrering af forsendelser i transit
Da vores varer sendes fra Asien, kan der være længere transittider, som vi ikke har kontrol over.
ingen kontrol over. Hvis varerne allerede er på vej til dig, er annullering ikke mulig. Du bedes derfor
vente, indtil du har modtaget varerne, og derefter returnere dem til os. Du kan selvfølgelig informere
os på forhånd om din afbestilling.
For at garantere dig den hurtigst mulige returnering beder vi dig om at sende os en forsendelsesbekræftelse.
bekræftelse.
Konsekvenser af tilbagetrækning
Hvis du trækker dig ud af denne kontrakt, skal vi refundere alle betalinger, vi har modtaget fra dig,
med undtagelse af leveringsomkostninger (med undtagelse af ekstra omkostninger som følge af det
at du har valgt en anden type levering end den billigste standardlevering, vi tilbyder)
som vi tilbyder), uden forsinkelse og senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget
modtager meddelelse om din tilbagetrækning fra denne kontrakt og modtagelse af varerne. For denne
tilbagebetaling vil vi benytte samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige
transaktion, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt med dig; under ingen omstændigheder vil du blive opkrævet for
denne tilbagebetaling.
** ALLE RETURNERINGER VIL BLIVE SENDT TIL VORES CENTRALLAGER I ASIEN PÅ
KUNDENS REGNING.